לשמור על המשקל בחגים: הכינו למנה ראשונה מקבץ סלטי בריאות

הטיפים הבאים מיועדים לכם, אם החלטתם לנצח בגדול ולהתחיל בדרך חדשה בשנה החדשה. להנות מארוחת החג הטעימה ולהרגיש קלים, מלאי אנרגיה ושמחים גם לאחר המנה האחרונה!


1. ביום ההכנה של ארוחת החג, הכינו  קערת סלט בריאות צבעוני גדולה עם שמן זית, לימון, ופטרוזיליה ואכלו את הסלט במהלך היום במקום לטעום כל 5 דקות את הבישולים במטבח.
2. הכינו קנקן מים צוננים, אפשר עם לימון, נענע, או תה צמחים ולגמו ממנו בהנאה ביום הבישולים הארוך, בין מנת סלט אחת לשנייה!  מים עם לימון – מנקה את הגוף
3. הכינו למנה ראשונה מקבץ סלטי בריאות מעוצבים לפני המנות הכבדות.
4. המעיטו בשימוש במלח בעת הכנת התבשילים. אכילה מרובה של מלח – פוגעת בכליות.
5. "הצלחת היא הגבול!" טעמו בהנאה כל מנה המוגשת לשולחן. אל תבקשו תוספת. 
6. אכלו לאט! יש זמן! החליטו שאתם האחרונים לסיים את המנה בצלחת.
7. הגישו למנות אחרונות סלט פירות, או גלידות סורבה מרעננות. השאירו את העוגות הכבדות לאחרים.
8. לאחר הארוחה עשו טיול קצר באוויר הצח במקום פיצוחים. 
9. שתו יין אדום והימנעו מליקרים עתירי סוכר.
10. אתם קמים מחר ליום חדש, קלים יותר, רעננים יותר, שמחים יותר!


באדיבות דפנה, תזונאית, המרכז לתבונה נבונה, Personal Coaching


ליצירת קשר עם דפנה


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.