פרובוקציה מוגזמת – שיטה שיווקית הדורשת זהירות

שיטה זו דורשת זהירות ביישומה, כיוון שאם תיסחפו יתר על מידה תוכלו לגרום להתנהגות אלימה מצד האיש שאיתו אתם משוחחים.
המטרה של השיטה היא לעורר באדם השני עניין בשירותים ומוצרים שלכם. לעורר זאת באמצעות תיאור הכי מוגזם שאפשר של מצב הפוך, מצב שבו הוא ממש לא צריך את השירותים והמוצרים שלכם.
לדוגמה – אתם מוכרים רכבים מסחריים של Ford. האיש שאיתו אתם משוחחים טוען שהם מיותרים, והשימוש ברכב Subaru מספק אותו לגמרי.
כאן אתם מתחילים לתאר בהגזמה: "נכון, למה אתה צריך Ford, הרי ה- Subaru שלך היא רכב כל כך מעולה! עולה גרושים, צורף רק ליטר דלק ל- 100 ק"מ, ומבחינת תחזוקה – פעם בשנה מחליפים שמן וזהו זה… לא מפסיקים לנסוע בהם במשך יום שלם, כיוון שהם כמעט ולא מתקלקלים. ונהגים ממש מרוצים – הדבר היחיד שאתה שומע מהם זה שהם מוכנים בסוף המשמרת לעבוד עוד אחת – רק בשביל לא להיפרד מהרכב הנוח הזה."
ברוב המקרים אתם תצליחו לפגוע בנקודה רגישה, והלקוח שלכם יתעניין עד כמה המוצר שלכם עונה על כל הדרישות שהועלו. או שהוא ירצה לברר משהו אחר. בכל מקרה – הצלחתם לעניין אותו.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.