בתקופה הקרובה לתאריך המשוער, כדאי "ללכת על בטוח"

בתקופה הקרובה לתאריך המשוער, כדאי "ללכת על בטוח" ולהימנע ממזונות שלא רגילים לצרוך באופן קבוע; חבל לקבל הרעלת מזון, חס וחלילה או אפילו לגלות בעיתוי מאד לא מוצלח שאנחנו אלרגיות למשהו חדש שטעמנו לראשונה דווקא עכשיו.
כדאי לשים לב לעובדה שמספר ימים לפני הלידה עשויים להיות שינויים בהרגלי היציאות שלנו. נשים רבות מדווחות על שלשולים. אם לא אכלנו משהו מוזר, קל לנו יותר לשים את האצבע על הסיבה האמיתית, ולהתכונן לעובדה שהלידה ממשמשת ובאה.
מה רצוי לאכול במצב כזה? מזונות קלים לעיכול כמו לחם, גבינות, מלפפון, ירקות מבושלים כמו גזר, קישוא, ודלעת, אורז, פסטה, תפוחי אדמה, בשר עוף לא מטוגן, תפוח, בננה או אגס.

מאת: טובה קראוזה, דיאטנית קלינית B.Sc RD


לכתבה המלאה


מתוך אתר אמנות הלידה, המוביל בנושאי לידה, הריון והורות מאז 2000

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.