שיזוף בשתי דקות

שיזוף בהתזה זוהי שיטה שפותחה בסוף שנת 2002 בארה"ב שיטה זו פותחה מתוך צורך להגן על הבריאות ע"י חומר טבעי, אשר בשונה ממיטות השיזוף הקיימות בשוק לא גורם לנזק מצטבר.

השיטה הומצאה כמענה לאותם אנשים שמעוניינים בשיזוף טבעי, ללא סיכון, ללא קרינה וללא כתמים
משך ההתזה הינו כ-2 דקות אשר במהלכם מתקבל גוון ברונז .
השיטה מחליפה כאמור את מיטות השיזוף המסרטנות, את משחות השיזוף למיניהן שגורמות לכתמים בגווני כתום-צהוב מחרידים בעור. שיזוף זה מתבצע ע"י שימוש בטורבינת אוויר מצוידת באקדח שיזוף מיוחד עם לחץ אוויר המאפשר שיזוף אחיד היורד בהדרגה, באחידות, ללא כתמים.
אופציה זו בניגוד לאופציות הקודמות שהוזכרו היא הטבעית ביותר, הבריאה ביותר ובעלת גוון מדהים.
חומר השיזוף מכיל מרכיב עיקרי שהוא ה- DHA(סוכר תלת פחמני).
הוא אושר לשימוש ע"י ה- F.D.A(מנהל התרופות האמריקאי) וע"י האקדמיה לחקר מחלות העור לפני למעלה מ-30 שנה, בשנת 1973.
DHA מוצהר כבלתי מזיק לחלוטין זהו סוכר חסר צבע אשר במגע עם תאי עור מתים של האפידרמיס יוצר שינוי בגוון העור. מלבד ה- DHAמכיל חומר השיזוף קו אנזים 10 ותמציות צמחים כמו ג'ינקו בילובה ואלוורה לליחוח העור. חומר השיזוף תפיסה מהפכנית ביחס לשיטות השיזוף הקיימות בשוק.
כן מעכשיו כל אחד ואחת יכולים להשתזף שיזוף בריא, ללא דאגה, ללא קרינה, ללא סיכון מיותר והכי חשוב התוצאה שיזוף איכותי היורד באחידות בעל גוון מדהים ואחיד שלא נראה כמותו בשיטות האחרות.
זהו הפיתרון האולטימטיבי והאסתטי לכל אלה שחפצים בשיזוף בריא.המכיל את המרכיבים הנ"ל מעניק בשל איכות החומרים תוצאות מדהימות ומיידיות. השיזוף בהתזה הוא רעיון חדשני טבעי בעל תוצאות מיידיות.

הכותבת היא יהודית מורי מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ

הוסף תגובה