תספרו על השכלולים שלכם

יצרני מוצרים רבים משכללים את התוצרת שלהם. מוסיפים משהו, מורידים משהו או משנים משהו.


אני שמתי לב לתופעה הבאה: לא כולם מספרים על הפעולות שלהם למען שיפור התוצרת. וגם אם מספרים – אז לא תמיד, לא בכל מקום ולא לכולם. חשוב לציין שבדרך כלל לא מדובר ביצרנים מובילים בשוק. האם האחד קשור לשני, ואם כן אז מה הסיבה ומה התוצאה – אני לא אוכל להגיד בוודאות. אבל אם יש קורלציה בין השניים – חבל לא לנצל אותה, במיוחד אם ניזכר שכל השכלולים שיתקיימו יהוו סיבה נוספת למבצעי פרסום ויחסי ציבור.


אם החברה שלכם נכללת בתוך קבוצה של המובילות באיכות – האסטרטגיה הזאת תהיה הרבה יותר יעילה מאשר במקרה של חברה בינונית. במקרה הראשון מדובר בחיזוק לטענה "איכות גבוהה", ובמקרה השני – התנגדות לטענה "איכות ירודה". כמובן, התוצאה במקרה של חיזוק של רושם חיובי תהיה הרבה יותר טובה מאשר במקרה של התנגדות לרושם השלילי.


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה