באינטראקציה עם לקוח אין מקום להתנצחויות

הסטטיסטיקה הזהירה אומרת שרק 5% מהלקוחות המתלוננים טורחים לספר זאת לחברה, מספקת השירות. לעיתים הסיבה שהובילה אותם לעשות כן היא לא אחרת מאשר כעס, וכך כשהיד קשה על העט או המקלדת, מגלגלת את כל הסיפור שהביא את הלקוח למעמד זה, חלק מהלקוחות ישתמשו בביטויים חריפים כלפינו, כלפי עובדינו או כלפי החברה שלנו בכלל. עצרו. באינטראקציה עם לקוח אין מקום להתנצחויות. היו ממלכתיים, גם כאשר מדובר בביטויים חריפים מאד, שאינם צודקים והוגנים. עם הרבה רצון טוב ועבודה ניתן בהחלט להפוך לקוחות מתלוננים שמערבים רגשותיהם בפניה אליכם ללקוחות מרוצים שישובו להשתמש בשירותיכם, ולו רק בזכות העובדה שרגשות, אפילו כעס, מעורבים בעניין. ראו זאת כהזדמנות וכאתגר.


באדיבות המדריך למדריך, אינדקס האינטרנט הישראלי למרצים, מדריכים ומעבירי סדנאות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.