עליכם לעשות כל מאמץ שהדיוור שלכם לא ייחשב כספאם

אחת הבעיות הנלוות לשימוש ההולך וגדל בדואר אלקטרוני היא בעיית הספאם, דואר זבל. ספקיות האינטרנט נלחמות בחורמה בכל מייל החשוד עליהן כדואר זבל. כאשר אתם כעסק מחליטים להוציא ניוזלטר לרשימת התפוצה שלכם, עליכם לעשות כל מאמץ שהדיוור שלכם לא ייחשב כספאם.


א. וודאו שבתוכנה בה אתם משתמשים לשם הפצת הדיוור, מובנים אלמנטים "אנטי-ספאמיים" והקפידו על טיוב מתמיד של הרשימות.


ב. וודאו שהדיוור שלכם אינו מהווה פרסום נטו ויש בו ערך מוסף.


ג. שלחו את הדיוור שלכם רק למי שביקש לקבלו.


ד. זכרו את הדרך בה אתם, באופן אישי, מתייחסים למיילים שאינכם מעוניינים בהם. האם אלה התחושות שתרצו לעורר אצל לקוחותיכם הפוטנציאלים?


ה. הוציאו דיוורים מעניינים. בררו מה מעניין את הלקוחות שלכם, והשקיעו בתכנים.


ו. השתמשו בנוסח קבוע בשורת הנושא של המייל, על מנת שהנמען יזהה מיד את הדיוור שלכם.


ז. מספרו את הגיליונות (למשל: קידום מכירות – ניוזלטר מס' 6).


נכתב ע"י אביטל יוגב


גלומניה, בניית אתרים בדגש שיווקי

הוסף תגובה