ילדים מתים בטיולים על פארקי שעשועים, מערות וטירות

פארקי שעשועים: אירופה משובצת בפארקי שעשועים למיניהם וסוגיהם השונים, יבשים ורטובים, לבוגרים ולצעירים. בכל טיול אין לשבץ יותר משני פארקים (לטיול מקובל של 10-14 יום), אבל זו בהחלט תוכנית אישית של כל משפחה. לא כל פארק מתאים לכל גיל או מין, יש פארקים שרובם רכבות הרים, ויש כאלו המיועדים לצעירים יותר. במרבית הפארקים שהות של יום אחד מלא מספיקה.

מערות: מערות תת מימיות, מערות של עטלפים, מערות סתם,מערות קרח, מערות אדם קדמון, מערות היסטוריות , מערות עם נחלים תת קרקעיים. רכבלים כל מה שכרוך בעליה להר על ידי מערכת של רכבלים. ממש לא חשוב איזה הר ומה הנוף ממנו.

ביצורים וטירות: בנים בעיקר, חייבת לציין, אוהבים ביצורים, מוזיאונים צבאיים, מודלים של קרבות, תלבושות ושריון מוזיאונים של מטוסים. ארמונות עם מעברים סודיים, תעלות קשר, גשרים מתרוממים, וכל שיטות הלחימה הישנות. אם מימי הביניים או ממלחמת העולם השנייה. בנות יותר אוהבות את הטירות שבהן יש שחזור של ימים שהיו, שיש בובות שעווה, לבושות ומטבח מאורגן.

דברים מפחידים: כל מה שכרוך בזוועה, החל מצינוק, (דנג'נט), בתי כלא, סיורים אחרי רוחות ושדים, מוזיאונים של שיטות עינויים, אפילו התעכבו ליד האצבע האמצעית הכרותה, של גלילאו בפירנצה, יותר ממה שהתעניינו בכל העיר.

יונית אבני, יועצת טיולים


מנהלת פורום "אירופה" אתר "למטייל"
מחברת ספרי טיולים

הוסף תגובה