אלו ורה

האלו ורה הוא צמח ממשפחת השושנים הידוע בתכונותיו המיוחדות כבר אלפי שנים. מאחורי ההופעה הצנועה שלו מסתתרות תכונות מרפא מגוונות ביותר וכוחות המפתיעים גם את מי שצבר ניסיון עם צמחי מרפא אחרים. השימוש באלו ורה אינו רק חיצוני כי אם גם פנימי. הג'ל שמופק מתוך החלק הפנימי של העלים עשיר בחומרים רבים כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים וחומרים התומכים במערכת העיכול.

צמח האלו ורה מסייע בהתמודדות עם מחלות האופיניות לחורף, הקלה על כאבי ראש, מחלות בדרכי העיכול, מחלות עור ובעיות בחלל הפה.
 
עד היום התגלו באנליזה של האלו ורה יותר מ- 200 חומרים ובתוכם כל אבות המזון הנחוצים לאדם. הממצא שמפליא אולי יותר מכל את החוקרים הוא היחס בין כמויות המרכיבים בתוך הג'ל. הוכח שהוא ממש "תפור" אופטימאלית לצרכי גוף האדם. תכונה זו מסבירה לפחות חלקית את הפעולה של ג'ל האלו ורה בגוף.
 
מי ששותה אלו ורה מקבל אנרגיה רבה, מערכת העיכול מתעוררת מחדש לחיים ופועלת באופן מאוזן, ומה שחשוב לאנשים רבים: שוב אין הרעב לפינוקים משמינים והצמא למשקאות לא בריאים למיניהם מציק כל כך. זו הסיבה לכך שיותר ויותר אנשים משתמשים באלו ורה כבסיס לדיאטה שלהם.
 
האלו ורה ידוע כמשקם וממריץ של מערכת החיסון. בניסויים הוכח גם שהג'ל מאיץ את תהליך התחדשות התאים ברקמות פגועות עד פי שמונה מהמהירות הרגילה.


                                                                            באדיבות משתלות גבעת ברנר


 

הוסף תגובה