מסיבות סילבסטר בנוי יורק

אם לא שבעתם מהחגיגות שבחוץ ואתם נרתעים מהמוני האדם ומהקור המקפיא של ניו יורק, כדאי לנסות את אחת מעשרות המסיבות שמתקיימות לרגל השנה החדשה במועדוני ניו יורק. כמעט לכל המסיבות כדאי לרכוש כרטיסים מראש אחרת אתם בהחלט עלולים להישאר בחוץ. זיכרו כי המחירים בשמיים ורוב המועדונים מציעים גם ארוחה ובר משקאות הכלולים במחיר.


מסיבה טובה צפויה במועדון ה-Capitale שתכלול ארוחת ערב, בר משקאות, הופעות וריקודים. אלא שזו מסיבה לעשירים וכרטיס כניסה יעלה כ- 150 דולר.


עוד מסיבה יוקרתית מתקיימת באחד מהמועדוניםהכי חמים של ניו יורק: ה Marquee. גםכאן יעלה כרטיס 150 דולר וחובה להתלבש בהתאם, בעיקר כי אתם צפויים לפגוש הרבה סלבריטיז…


בבר The Anchor  צפויה להתקיים מסיבה אטרקטיבית. הכניסה תעלה 75 דולר וזה כולל בר פתוח, כוס שמפניה, בופה וכניסה גם לאפטר פארטי.


במועדון ה-Stereo שבמערב צ'לסי תשלמו 135 דולר, ו- 100 דולר תשלמו במועדון מסעדה הודית Earth NY .


יש כמובן גם אופציות רבות זולות הרבה יותר. לפרטים מלאים, כדאי לגלוש באתר 


אם עדיין לא יצא לכם להיות בניו יורק בערב השנה האזרחית החדשה, אסור לכם לוותר על החגיגות בטיימס סקוור, עוד לפני שתלכו לקרוע את העיר על מסיבותיה ונשפיה, Times Square מושכת אליה בליל הסילבסטר המונים, זה קרוב ל- 100שנה. כדור ענק בגובה של שני מטר המלא בקריסטלים מתחיל לרדת מהבנין בדקה לחצות ונוגע בקרקע בדיוק בחצות, אז נכנסים ההמונים לאקסטזה, פותחים בקבוקי שמפניה, מתנשקים וצועקים משמחה. כדאי להגיע לכאן מוקדם כי אחרת יהיה לכם קשה לראות משהו.


אם ברצונכם לחגוג את השנה החדשה עם מוזיקה דוקא, תוכלו ללכת אלCathedral of St. John the Divine , שם מתקיים הקונצרט המסורתי לשנה החדשה. מקהלות ותזמורות ממלאות את חלל הקתדרלה בקונצרט המכונה "קונצרט לשלום".


זיקוקים מרהיבים תוכלו לראות בסנטרל פארק, שהופך להיות מרכז הזיקוקים שלניו יורק באותו לילה. הזיקוקים כאן הם גם אות הפתיחה למירוץ המסורתי של חצות: המירוץ בן ארבעה מיילים מתקיים בקור מקפיא בסנטרל פארק, כאשר קודמים לו חגיגת מוזיקה עם די ג'יי ומצעד תחפושות. המירוץ מתחיל ב– Central Park Bandshell מול רחוב 72. אחרי כל אלה, תלכו למסיבה שלכם…


כתובת: מקומות שונים בעיר


באדיבות אוגוסטה, הנאות מקומיות

הוסף תגובה