מסיבות הסילבסטר הטובות באירופה, באמסטרדם

אמסטרדם חוגגת את השנה האזרחית החדשה בסדרה של מסיבות סוערות המתקיימות במועדונים המובילים בעיר, הנחשבות למסיבות הטובות באירופה. את הסילבסטר תוכלו לחגוגבמועדון המרשים Panama  המארח את אחד הדי ג'ייז הכי חמים בסצינת המועדונים האירופית:Danny Howells .


מסיבתה-dig deeper היא אחת המסיבות הבולטות בעיר. כדאי מאד להזמין כרטיסים מראש, כי אחרת הסיכוי שתוכלו להיכנס הוא קלוש. הדלתות נפתחות ב- 22:00 ונסגרות רק בבוקר. מחיר כרטיס נע בין 35 ל- 55 יורו.


מסיבה נוספת מתקיימת ב-The Power Zone . חמישה דיג'ייז מנגנים מוסיקת האוס ועוד. כאן הכניסה היא מ- 23:00 והמחיר הוא 25 יורו. 


מסיבהבסטייל שבה תוכלו לפגוש את עשירי אמסטרדם מתקיימת ב-The Supperclub האופנתי והיוקרתי. כאן ידאגו למלא לכם כל הזמן את כוסות השמפניה והופעות מתקיימות בנוסף לריקודים. כרטיס הכניסה העולה 110 יורו כולל מאזטים, כוס שמפניה ומתנה קטנה.


מועדון ה-Paradiso חוגג את השנה החדשה עם מוזיקהשל "old school" מזמנים עברו. מחיר הכניסה הוא 40 יורו. הכניסה החל מ- 23:00.


מסיבהנוספת המיועדת בעיקר לתיירים מתקיימת במועדון ה– Zebra Lounge שם תהנו ממוזיקה טובה, אוכל ושתיה, במחיר של 20 יורו.


מסיבה קצת שונה תתקיים ב– Sugar Factory  שם מנגנים מיטב הדי ג'ייז שילוב של ג'אז, היפ הופ, סול, פאנק, האוס ו-drum & bass . המקום צפוף מאד, ביחוד על רחבת הריקודים. מחיר הכניסה הוא 40 יורו במכירהמראש בלבד.


כתובת:  מקומות שונים בעיר


באדיבות אוגוסטה, הנאות מקומיות

הוסף תגובה