סלניום, מינרל בעל חשיבות גדולה לצמחונים

סלניום, מינרל בעל חשיבות גדולה. אנטי אוקסידנט המונע תהליכי חמצון בגוף, נודע ביכולתו להגן מפני סרטן הפרוסטטה.
נמצא בעיקר בבשרים, מאכלי ים, חלקים פנימיים כמו כבד, בדגים מסוימים ברכוזים גבוהים וזמינים.
סלניום נמצא גם בשמרים, דגנים מלאים, שעורה, מולסה, ברוקולי, אורז חום, כרוב, סלרי, קינמון, חומץ תפוחים, מלפפונים, מוצרי חלב, ביצים, שום, ירקות עליים ירוקים, פטריות, אגוזים, בצל, דגנים מלאי .
מקור טוב במיוחד לסלניום הם אגוזי ברזיל.  
אז אל תשכחו את מנת הסלניום היומית שלכם…
יום נפלא


 


 


באדיבות רחל קשת, נטורופטית ומאמנת אישית, מנהלת אתר spirit ,אתר המתחם ההוליסטי בכרכור'

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.