סינון ראשוני, ההתרשמות הראשונית שלך מהבליינד דייט תהיה בשיחת הטלפון הראשונה

ההתרשמות הראשונית שלך מהבליינד דייט תהיה בשיחת הטלפון הראשונה, ואיינשטיין אומרת שכדאי לך לנסות ולדלות כמה שיותר מידע בשיחה זאת. "אל תסתפקי בקביעת מקום ושעה, תשאלי שאלות. אם החלטת ללכת על זה, אל תפחדי לשאול את כל מה שאת רוצה לדעת, אל תחסכי מעצמך ידע".


"שיחות הטלפון הראשונות הן יותר קלות משיחה פנים מול פנים", אומרת עדי ,30, "ולכן את מרגישה חופשי יותר לשאול ולנסות להכיר את הבחור בצורה פחות מביכה. אבל אל תלכי שולל אחרי הקול, כי יש את אלה עם הקול העמוק שמעבירים לך צמרמורת בכל הגוף… אבל כשאתם נפגשים בארבע עיניים את מצטערת על הרגע שהחלטת לצאת מהבית".


אז איפה קובעים את הפגישה הראשונה? "לבליינד דייטים יש להכין שתי תכניות בילוי", כותבת איינשטיין, "הראשונה, אם הוא נראה טוב. והשניה – אם לא. אם הוא חתיך מדהים, הרי ממש לא יהיה לך אכפת לאן תלכו… במקרה השני תכווני אל מקומות נידחים, אפלים ולא ידועים, כדי שלא יראו אותך איתו". איינשטיין אומרת שבכל מקרה עדיף מקום עם אלכוהול. "זה משחרר והופך את הבילוי להרבה יותר כיפי. מקום בלי אלכוהול הופך לבליינד דייט בינוני ומטה".


ההמלצה היא ללכת למקום פומבי, כי עם כל הכבוד למי ששידך ביניכם, את אף פעם לא יכולה לדעת על איזה פסיכופת תפלי, ולכן חלק מהמרואיינות ממליצות גם לא להיכנס לאוטו של בחור שאת עוד לא מכירה ולפגוש אותו במקום הומה – רק כדי להיות זהירה.


מאת:אידי אוריאל, לצאת לפגישה עיוורת ולחזור מאוהבת


לכתבה המלאה במגזין ifeel

הוסף תגובה