9 טיפים לעיצוב גבות

1. יש להיפטר מאותן שערות דלילות, שצומחות בשטח ה"סטרילי" שבין עיקר הגבה, לעין. כך נקבל גבה משורטטת וברורה יותר, אשר קל לעצב על פי רצוננו: דקה יותר, או עם זווית פנימית בקצה הקרוב לאף (מראה שנות ה-50), הכל פתוח.

בכל מקרה: גבות מסודרות "פותחות" את העיניים ונותנות "אור" לפנים. אם פעולת המריטה מכאיבה לך, בצעי אותה מיד לאחר מקלחת חמה. הנקבוביות הפתוחות בעור יעשו את המלאכה לפחות כואבת.

2. לבעלות פנים עגולות מומלץ להימנע מגבות דקות מדי, משום שהן יעגלו ויגדילו את הפנים.


3. שערות ארוכות בגבה יש לקצץ במספריים, חשוב שאיש/ת מקצוע יעשו את זה עבורכם, בשום אופן לא מומלץ לנסות ולעשות את זה לבד!


4. ככלל, את המריטה והעיצוב הראשוניים מומלץ לעשות אצל מומחה/ית. אח"כ ניתן "לנקות ולשמר" את המראה בבית בעצמך.
5.  יוצאים לאירוע חגיגי, ורוצים להבטיח שהגבות שלכם יעמדו בתלאות מזג האוויר, לחות, גשם, חיבוקים ונישוקים?  אין בעיה. קחו מסקרה שקופה, וסרקו את הגבות כלפי מעלה. אחרי שתתייבש, תחזיק המסקרה את הגבות מסודרות למשך שעות, ממש כמו ג'ל לשיער. 
 
6.  אם אתם רוצים לשמור על צבען הטבעי של הגבות, בעוד שיער הראש צבוע, אפרו את הגבות בעיפרון שצבעו קרוב לצבע השיער, בעזרת מברשת שטוחה, חתוכה באלכסון. אם אתם בוחריםת להשאיר את ההבדלים בין צבעי השיער לצבעי הגבות, מוטב שהגבות יהיו דקות ככל האפשר, ובהתאמה למבנה הפנים. 
7. אם בחרתם לאפר את הגבות בעזרת עפרון, מומלץ לבחור בעיפרון בצבע מאט, לא מבריק. שרית מעדיפה שימוש בעיפרון על פני צללית, לדבריה הוא  מעניק לצבע הגבה מראה טבעי ומעודן יותר.


8. מומלץ להחזיק בבית מברשת מיוחדת לסירוק גבות. לא חייבים לקנות מברשת כזו בחנויות לאיפור מקצועי, מספיקה מברשת פשוטה מפלסטיק, ואפילו מברשת שיניים נקיה (אשר מייעדים אותה לגבות בלבד) תעשה את העבודה.


9. את הגבות יש לסרק תמיד כלפי מעלה, למראה מלא. על מנת לקבוע את אורכה הנכון של הגבה, לוקחים עיפרון, מצמידים אותו לצד הנחיר, בכיוון הזווית החיצונית של העין, ובנקודה שבה נוגע העיפרון בגבה, שם אמורה להסתיים הגבה. אם היא קצרה מדי, ניתן להשלימה ולהאריכה בעזרת צללית. ארוכה מדי? בשביל זה יש פינצטה. 


מאת: אורית וזיאל, מאפרת.


למאמר המלא "פצצות לגבות" באתר Bbeauty פורטל היופי הישראלי

הוסף תגובה