שלבים באיפור מעושן

1. מתחילים את האיפור בהכנת בסיס. חשוב מאוד להכין בסיס איכותי ועמיד לעיניים. רק ככה אפשר להגיע לריכוז ועומק של הצללית על גלגל העין , שזהו תנאי מספר אחד להצלחתו של האיפור המעושן. את הבסיס בעיניים מכינים בעזרת הנחת מייק-אפ או קונסילר על כל שטח העפעף עד עצם הגבה, ופידור לאחר מכן. חשוב להסיר את השאריות של הקונסילר או מייק-אפ שמצטברים בכפל העפעף לפני הפידור.

2. ברגע שמשטח העין מוכן, מניחים את הצללית על כל גלגל העין, ומגיעים עד שקע הבננה. חשוב להגיע לריכוז מקסימאלי של צבע. יש להקפיד לא לעלות עם הצבע מעל שקע הבננה . את ההנחה של הצללית עושים בעזרת מברשת פלאף קטנה.
3. עוברים למברשת פלאף רחבה (או מנקים את פלאף הקטן) ומתחילים לטשטש את הגבולות הצבע . את הטשטוש עושים בתנועת ווישר – הלוך וחזור לאורך שקע הבננה. ממשיכים עם הטישטוש הטשטוש עד שנוצר מיזוג רך ואחיד של הצבע והגבולות נעלמים. חשוב לא לטשטש על גלגל העין, כדי לא לפגוע בריכוז של הצללית. יש להקפיד לא לעלות עם הטשטוש לעצם הגבה. את הטשטוש בזוית בזווית החיצונית של העין ניתן לעשות בצורה עגולה או זווית בהתאם לסגנון הרצוי. לעתים תוך כדי טשטוש מאבדים מהריכוז של הצבע בגלגל העין. במקרה זה יש פשוט לחזור עם צללית בריכוז גבוה על שטח הגלגל.
4. כעת ניתן לעבור לקו ריסים תחתון. בעזרת פלאף קטן מניחים קו צבע צמוד לריסים , מנקים את המברשת ומטשטשים את הגבול. את הקו ריסים תחתון אפשר לעשות עבה או דק,בהתאם לתוצאה הרצויה. חשוב לחבר את התיחום בקו ריסים תחתון עם הצללית בגלגל העין ולסגור את הפינה החיצונית של העין.
5. בשלב הזה ניתן לסיים את האיפור על ידי הנחה כמות נכבדת של מסקרה.

הוסף תגובה