יש לכלול כל יום מזונות משש קבוצות מזון וכן להרבות בשתיה

לבני גיל הזהב – מומלץ לאכול שלוש ארוחות עיקריות ושלוש ארוחות ביניים. יש להרבות בשתיה, ולכלול כל יום מזונות משש קבוצות מזון: 


                                     
1.קבוצת הדגנים ומוצרי מאפה הכוללת לחם, מצה, תפוחי אדמה, אורז, אטריות, סולת, קוואקר, קמח, עוגיות.



2. ירקות ופירות – במידה ויש בעיות לעיסה ניתן לבשל, לרסק או לגרד ירקות או פירות בפומפיה.  


 
3. מזונות עשירים בחלבונים כמו ביצים, עוף, הודו, בקר, דגים, חלב, גבינות שונות ומוצרי חלב לבן, חומוס, שעועית, עדשים, אפונה.


 
4. מזונות עשירים בשומנים (כל סוגי השמן, גרעינים, טחינה, מרגרינה, חמאה, מיונית, זיתים).


5. ממתקים ומשקאות ממותקים בסוכר – מומלץ להמעיט.


עדנה, בית אבות עדנה

תודה! כבר אהבת את זה.