אין לבצע יותר מ – 5 -10 חזרות, תלוי בתרגיל

עפ"י שיטתו של ג'וזף פילאטיס במרבית התרגילים שפיתח, אין לבצע יותר מ – 5 -10 חזרות, תלוי בתרגיל. בנוסף לכך כאשר מעלים את מס' החזרות בד"כ הדיוק והריכוז יורדים והאפקטיביות של התרגיל יורדת . יותר מכך פילאטיס דגל בתירגול לאורך היום ולאורך השבוע. בניגוד לאימון חזרות אינטנסיבי, חד שבועי או דו שבועי, הגורם לייצור חומצת חלב בשריר וגורם לעייפות.
במצב של עייפות השריר, הגוף צריך לעבוד קשה על מנת לפנות את הרעלים, והדבר עלול לגרום לעייפות של כל הגוף גם יחד. על כן בחירה נבונה של תרגילי פילאטיס וביצועם במעט חזרות תתן תוצאות יותר טובות ותביא את הגוף והבריאות למצב הרבה יותר טוב.


מאת: עדי לשם-לוין


באדיבות סטודיו אינפיניטי, לפילאטיס ותנועה, 052-4415700

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.