סוגי פילאטיס

פילאטיס מכשירים

שיעור בשיטת פילאטיס בשילוב המכשירים השונים, נועד לתת מקסימום מענה לכל הצרכים האינדיבידואלים של כל מתאמן, תוך עבודה מאתגרת, מחזקת ומשקמת.


פילאטיס גברים
חיזוק החזה, גמישות הרגליים ובעיקר הירך האחורית, תנועתיות, מהירות וקצב, תוך הבנת העבודה עפ"י עקרונות השיטה, תרגילי הרפרטואר והבנה גופנית גבוהה יותר.


פילאטיס ילדים ונוער
בתהליך האימון עם הילדים הצעירים אנו משתמשים בדימויים הלקוחים מעולם הילדים. עם בני הנוער אנו נותנים מקום להכיל את התחושות הגופניות המתעצמות בגיל זה.


פילאטיס שיקומי
פילאטיס שיקומי בא למלא את המקום החסר של הטיפול הסימפטומאטי הנקודתי של האורתופד, פיזיותרפיסט, כירופרקט, אוסתיאופט ועוד.


פילאטיס למבוגרים בלבד
בשיעורים המותאמים למבוגרים בלבד, ניתן דגש על עבודה עם דחיסה לחיזוק העצמות לשם מניעת אוסטיאופורוזיס תוך התייחסות לקצב המתאים למתאמן.


פילאטיס לרקדנים וספורטאים
לרקדנים וספורטאים מצטיינים יש דרישות מאד ספציפיות והעבודה בפילאטיס עונה על דרישותיהם מבלי לגרום נזקים ופציעות לגוף פילאטיס רצפה פילאטיס יצר 34 תרגילי רצפה – המכונים רפרטואר תרגילי הרצפה.


פילאטיס פרטי
בשיעור הפרטי ניתן להתאמן במסגרת תהליך טיפולי – שיקומי על מנת לחזק נקודות תורפה, ללוות את המתאמן בהבנת והפנמת השיטה? בגופו ולהנות מיחס אישי, שיעור אינטימי והתמקדות במתאמן.


פילאטיס לנשים לפני הריון
תקופת ההיריון ידועה בשפע תופעות שונות העוברות על גוף האישה ההרה. מאז ומעולם אנו מדברים על עניין ההיריון בלבד. כיום דוגלים הרופאים והמטפלים לסוגיהם בהכנת הגוף ע"י תזונה נכונה ומבוקרת, לקיחת ברזל וחומצה פולית, הקפדה על כושר גופני ועוד כבר בשלב התכנון.


פילאטיס לנשים בזמן ההריון
אנו מברכים את הנשים ההרות לבוא ולהתאמן, אולם לא בכל שלב. אישה אשר טרם ההיריון לא התאמנה ו/או עסקה בפעילות גופנית, אין זה הזמן המתאים להתחיל.


פילאטיס לנשים לאחר לידה
אמנם הסממן הראשון לתקופת אחר הלידה הוא עלייה במשקל, אך גופה של האם לאחר הלידה עובר גם שינוי פנימי עצום ובלתי נראה. שרירי הבטן, רצפת האגן והירכיים הפנימיות עוברים תהליך של מתיחה וניוון.


באדיבות דרור רז, המרכז הישראלי לפילאטיס, 1-599-500-730

הוסף תגובה