בסיום האימון, כשהגוף חם, מומלץ לבצע תרגילי גמישות לכל קבוצות השרירים

בסיום האימון, כשהגוף חם, מומלץ לבצע תרגילי גמישות לכל קבוצות השרירים הנמצאות במצב מקוצר בחיי יומיום, בשל ישיבה ו/או עמידה ממושכת:
4 קבוצות שרירים אחוריים: שוקיים (התאומים והסוליה), השרירים האחוריים של הירכיים (ההמסטרינגס), שרירי הגב התחתון, ושרירי הצוואר.
2 קבוצות שרירים מלפנים: שרירי החזה ושרירי כופפי הירך (השריר הארבע ראשי ומותן כסל). כמו כן, רצוי למתוח את שרירי הידיים והכתפיים שהשתתפו באימון.


חשוב מאוד לבצע תרגיל פשיטה (הקשתה) קלה לעמוד השדרה בשכיבה על מזרן או בעמידה וכן, תלייה על מתח או סולם.


מאת: גלעד שר


באדיבות ספורט באוניברסיטת תל-אביב

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.