סוגי אימונים:

אימון רצף:
הפעילות נעשית באותו הקצב והעצימות לאורך כל זמן העבודה. [מתאים למתאמן: מתחיל, עם בעיות אורטופדיות, כבד משקל, נשים בהריון, למטרת היפרטרופיה, מבוגרים.]


אימון הפוגות (אינטרוולים): תוך כדי פעילות מעלים את הקצב ואו העצימות-לפרקי זמן-שבינם יש הפוגה. [מתאים למתאמן: בנוני ומתקדם-ללא בעיות בריאות, פיזיולוגים או ביומכניים מגבילים].


אימון קצבים משתנים (פרטלק): הפעילות נעשת תוך שינוי "משוגע" בקצבואו בעצימות. [מתאים למתאמן: בנוני ומתקדם ללא בעיות בריאות, פיזיולוגים או ביומכניים מגבילים].


מאת: אשר פלח, מאמן אישי


באדיבות איגוד פיתוח הגוף הישראלי

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.