הליכון- ככל שמשטח הריצה ארוך יותר, ככה תרגישו יותר נוח ויציב על ההליכון במהלך האימון

אם אתם באמת מתכוונים לרוץ, אז כדי שלהליכון שלכם יהיה משטח ריצה באורך של 120 ס"מ בקירוב. ככל שמשטח הריצה ארוך יותר, ככה תרגישו יותר נוח ויציב על ההליכון במהלך האימון. בנוסף, ככל שהמתאמן גבוה יותר, כך כל צעד שלו גדול יותר ולכן נדרש משטח ריצה ארוך יותר או להפך מתאמן נמוך משטח ריצה קטן יותר. להליכה רגילה, משטח ריצה באורך של 110 ס"מ בקירוב מספיק די והותר.


הכלל הוא שאם אתם מתכוונים לרוץ על ההליכון, תבחרו הליכון ארוך. אם האימון יכלול רק הליכה אזי כל הליכון מתחת ל- 120 ס"מ יהיה טוב לכם. קחו בחשבון שאורך מסלול הריצה בא לידי ביטוי בעלות ההליכון. 


באדיבות גיל ספורט, יבוא ושיווק ציוד כושר, 1-700-701-909

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.