כללי הליכה לחולי לב

1. יש להיוועץ ברופא לפני שמתחילים בשגרת הליכה.


2. יש להתאים את קצב ההליכה לתוצאות מבחן המאמץ האישי של המבריא ולתחושותיו האישיות בעת המאמץ הגופני.


3. יש להימנע מהליכה אחרי האוכל או לצרוך סיגריות או אלכוהול בסמוך לזמן ההליכה.


4. יש להימנע מהליכה בתנאי מזג אוויר חריגים, בעיקר בעת תנאי חום ולחות קיצוניים.


5. אם אתם מרגישים עייפים וחלשים בסוף ההליכה, סימן שהגזמתם. מומלץ להאט את הקצב, להקטין את המינון ולהקשיב לגוף.


6. מומלץ להגביר את משך הפעילות לפני שמגבירים את עוצמתה וכן לבצע חימום והרפיה של כמה דקות לפני ואחרי ההליכה.


7. יש להפסיק את ההליכה במקרים הבאים: סחרחורת, עייפות מוגברת, הזעה חריגה, דופק מהיר ולא סדיר, קוצר נשימה, חזרה איטית מדי למצב מנוחה, כאבים חדשים או כאבים הדומים לתעוקת לב.


8. פעולת ההליכה, כמו כל פעילות גופנית אחרת, חייבת להיות מאוזנת עם מנוחה ושינה. לחוסר שינה יכולות להיות השפעות מזיקות ולעיתים אף מסוכנות. חוסר שינה איכותית יכול להביא למחלות. שינה טובה מאפשרת לגוף לשקם את מערכותיו ולהבריא את עצמו. מנוחה ופעילות גופנית הן שתי פעולות המשלימות ומאזנות זו את זו.


באדיבות ספורטליין, ייצרנית מוצרי הליכה, 03-5704165

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.