הידעת ?

1. בריצה ובהליכה לאותו מרחק מוציאים מספר שווה של קלוריות. במקום לרוץ 15 דקות למרחק של 2.4 ק"מ ולשרוף כ-150 קלוריות, אפשר ללכת מרחק זה במשך 30 דקות ולשרוף מספר זהה של קלוריות.


2. מומחי בריאות ממליצים כיום על הליכה של 10,000 (עשרת אלפים) צעדים ביום, למי שמעוניין לטפח את כושרו ובריאותו. אדם ממוצע פוסע כ-2,000 עד 3,000 צעדים ביום שגרתי. לכן, מי שרוצה לאמץ את המודל הנ"ל, חייב להגדיל את מספר צעדיו ביום פי שלושה עד חמישה. ניתן לעשות זאת ע"י שינויים פשוטים בשגרת החיים, כמו חניית הרכב במרחק מה ממקום העבודה, הליכה אל חבר שבקצה המסדרון במקום לשלוח לו מייל וכד'.


3. אם אתם יכולים לדבר בחופשיות תוך כדי הליכה מהירה או אימון גופני, סימן שאתם מתאמנים בקצב הנכון ופעימות הלב שלכם נמצאות בטווח הבטוח. זהו מדד פשוט ונוח להערכת רמת המאמץ של המתאמן והוא יעיל לא פחות משימוש במד דופק.


באדיבות בית חולים רמב"ם

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.