אימון הסייקלינג אינו יוצר עומס על המפרקים, המצריך מנוחה של יממה להתאושש

אם אתם מתאמנים בסייקלינג פעמיים בשבוע ומגדירים את עצמכם כמכורים, אתם טועים. הדעה הרווחת בקרב רוב מאמני הסייקלינג היא שאימון של פחות משלוש פעמים בשבוע אינו יעיל. זו אינה רק תחושת בטן. מחקרים אחרונים בתחום האירובי קובעים שבהנחה שאינכם עושים פעילות אירובית נוספת, רק שלוש שעות דיווש שבועיות (לפחות) יפתחו אצלכם סבולת לב-ריאה ראויה וישמרו על רמת כושר גופני גבוהה. אשר לשאלה מהו המספר המרבי של אימונים בשבוע, כאן ישמחו המכורים לשמוע שגם אימון של שש פעמים הוא בסדר גמור. זאת מכיוון שאימון הסייקלינג (לעומת אימוני משקולות, למשל) אינו יוצר עומס על המפרקים המצריך מנוחה של יממה להתאוששות.


רק בתנאי שאתם מדוושים לפחות שלוש פעמים בשבוע, אתם לא זקוקים לאימונים אירוביים אחרים. אם אתם מתאמנים רק פעם או פעמיים, כדאי שתשלימו את האימון לפחות בשעה נוספת של אימון אירובי שונה.


מאת: אביבה זלצמן, מכורים לספינינג


לכתבה המלאה ב- Ynet

תודה! כבר אהבת את זה.