שינה, בעיות שינה, צאו לטבע, לים, לכל מקום שיש בו אוויר טוב

בעיות שינה בהריון נפוצות מאוד ולא בהכרח בשלבים הסופיים שלו – אם כי אז המצב בהחלט יכול להיות בלתי נסבל. חוסר שינה אצל כל אדם גורם לעצבנות וחוסר שקט נוראיים, על אחת כמה וכמה אצל אישה בהריון.  דווקא כשצריך להתכונן ולנוח כמה שיותר לקראת הלידה צצה הבעיה המתסכלת הזאת.
על פי חוקי מרפי (מכירות?) בדיוק שהצלחנו להירגע ולהירדם העובר מחליט שהגיע הזמן לשחק.
הגב כואב ולא מוצאים שום תנוחה נוחה (כן- גם לא זאת ששוכבים בה על הצד עם כרית בין הרגליים ובכל מקום אפשרי אחר) בשלב הזה כבר באמת לא כיף ורק רוצים כמה שעות של חסד שיעברו עלינו בשינה. המחשבות מופיעות לעיתים בשלב הזה, הפחדים והחששות מהלידה עצמה ו/או מאיך יצא הילד ואם הכל ילך כשורה.
מה עושים?
צאו לטבע, לים, לכל מקום שיש בו אוויר טוב. דברו אל עצמכן- זה עוזר מאוד! דמיון מודרך הממחיש איך הלידה עוברת בשלום עושה פלאים, כן-אפשר ליצור את העתיד במחשבה!
אכלו טוב, בייחוד מזונות מזינים וחמימים, כמו דייסת שיבולת שועל, המכילים כמות נאה ביותר של ויטמינים מקבוצת Bהמשפיעים לטובה על מערכת העצבים ומרגיעים מאוד, וודאו שאין חסרים תזונתיים נוספים. לעיתים נטילת מולטי ויטמין או פרנטל ודומיהם לא מספיקים או לא נספגים כלל בגוף. תכשירים המותאמים באופן אישי על ידי נטורופת מוסמך יכולים לסייע רבות.


איה הוד, נטורופתיה ורפואה משלימה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.