בחילות, אכלי מזון בריא, עשיר ומגוון

תופעה נפוצה אצל רוב הנשים ואין היא אומרת דבר על תקינות ההריון. היא יכולה להיות קלה ולא משמעותית ועד קשה ביותר עד חוסר יכולת לתפקד עם הקאות תכופות. הבחילות מאוד שונות מאישה לאישה, לרוב הן נעלמות עד סוף הטרימסטר הראשון, אך אצל חלק היא קיימת ולא מרפה לכל אורך ההיריון וחלק לא יסבלו ממנה כלל.
נתבי את התזונה כך שתכיל כמויות אופטימליות של ויטמינים ומינרלים, אכלי מזון בריא, עשיר ומגוון, נתבי את התזונה למקורות לויטמין 6B, הקפידי על שתיית מים, בייחוד אם את מקיאה כדי לא להתייבש.
 
כמה טיפים לבחילות בזמן ההריון עצמו:
הקפידי על ארוחות קטנות.
הימנעי מלאכול ארוחות כבדות – בייחוד בסמוך לשינה.
להימנע מקפאין (גם בתה)
להימנע מקיבה ריקה, לאכול משהו קטן כל 20 דקות.
לאכול צנים על הבוקר.
לא לערבב מוצקים ונוזלים
לנוח הרבה
מאוד אינדיווידואלי אצל כל אישה אילו מזונות גורמים לבחילה ואילו לא. גלי מה מיטיב ומה מחמיר עבורך והימנעי מכל סוג של אוכל או ריח שגורמים לך בחילה.
נסי לימון – רבות מספרות שהוא מסייע רבות.
ללעוס ג'ינג'ר – Zingiberofficinale – אם הריח חזק וגורם לבחילות תוכלי לבלוע אותו בצורת כמוסות.


איה הוד, נטורופתיה ורפואה משלימה

תודה! כבר אהבת את זה.