שינה, נדודי שינה,להקפיד על תזונה נכונה ולנסות להירגע

לנשים בהריון קשה לישון מסיבות לרוב. בעיקר לקראת סוף ההריון מופיעה הצרה הזו. דווקא כשאנו צריכות לאגור כוחות אחרונים לקראת הלידה והאמהות המתדפקת בדלת.


קודם כל בשניה שאנו מפסיקות להתנועע התינוק מתעורר ומתחיל לרקוד בבטן, וזה משמח ומרגש ומשכיח מיד את השינה. אבל חוץ מזה, כבד וכואב הגב לפעמים, ושום תנוחה כבר לא נוחה, ומי שהייתה רגילה לישון על הבטן, בכלל כבר מתה שכל זה ייגמר רק כדי לשכב על הבטן לכמה רגעים…


והדאגות… והפחדים…. אוי, קשה בסוף ההריון.


מה אני אגיד לכן, דברו על החששות ותנסו להירגע כמה שאפשר כדי לישון טוב בלילה.


גם אוורור טוב עוזר – אז צאו לטיול ערב לפני השינה.


אבל לעיתים ההפרעה בשינה נובעת דווקא מחסרים תזונתיים ואז ניתן למנוע זאת ע"י השלמות של: סידן, מגנזיום, 3B, 6Bואבץ.
לאכול מזון עתיר טריפטופן (דגים, אבוקדו וכו') בצהרים, ובארוחת הערב עמלנים מורכבים ללא חלבונים.


 


מאת: שמרית כץ וינברג


 


Reader, מאגר המאמרים הישראלי

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.