חיטוב הגוף מורכב הורדת כמות השומן בגוף ומהגברת הטונוס השרירי

ירידה באחוזי שומן
על מנת לראות ירידה באחוזי השומן בגוף את צריכה לייצר גרעון קלורי. גרעון קלורי הוא מצב בו סה"כ הקלוריות הנכנסות אל הגוף קטן מכמות הקלוריות שנשרפות במהלך היום ובפעילות הגופנית. על מנת ליצור גרעון קלורי את צריכה להקפיד על תזונה נכונה לבצע פעילות אירובית שתשרוף קלוריות ולבצע אימוני כוח אשר תורמים לשריפת קלוריות באופן עקיף באמצעות האצת חילוף החומרים.


שיפור הטונוס השרירי
חשוב מאוד שתבצעי אימוני חיזוק, אימוני חיזוק מגבירים את הטונוס השרירי וכך איזורים רפויים בגופך יהפכו למוצקים יותר. אימוני חיזוק מבצעים כנגד גורם מייצר התנגדות כגון: גומיות, משקולות, משקל הגוף וכדומה. עוצמת ההתנגדות צריכה להיות כזו שלא תאפשר לך לבצע יותר מ15 חזרות עבור כל סט וסט בכל תרגיל ותרגיל. אם את מבצעת 15 חזרות בסט מסויים ואת מרגישה שיכולת להמשיך, סימן שההתנגדות היא לא מספקת.


באדיבות יורם בן אבו, מאמן כושר אישי

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.