אין אימון אירובי שהוא הכי טוב

– זה לא מה שאת\ה עושה, זה עד כמה קשה את\ה עובד. כל אימון יכול לאתגר אם
   את\ה גורם לכך.


– תבצעו פעילות שמהנה אתכם, אם אתם שונאים ללכת למכון, אל תכריחו את
  עצמכם לעלות על ההליכון. אם אתם אוהבים חברה תשקלו אימון בקבוצת ספורט 
  (כדורגל, כדורסל, חתירה בסירה וכ'ו…), או קבוצת הליכה\ ריצה\אופניים.


– תעשו משהו שאתם יכולים לראות את עצמכם מבצעים שלוש פעמים בשבוע.


– תהיו גמישים, אתם לא חייבים לבצע אותה פעילות כל הזמן- זה משעמם ומוביל לתקיעות בהורדת המשקל. תרגישו חופשי לפוצץ את הסטראו ולרקוד בפראות בבית כאילו אין מחר.


– תעשו משהו….כל דבר, בבקשה, אנו חייבים כולנו להתגבר על מגפת ההשמנה האיומה הזאת.


באדיבות אייל בן זאב, מאמן אישי– 050-6405661

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.