בזמן הריצה שמור את הידיים בערך ב- 90 מעלות רפויות וכמעט משפשפות את צדי האגן שלך

נפוץ מאוד לראות רצים מתחילים במיוחד כאשר הם מתעייפים שמחזיקים את הידיים שלהם גבוה וקרוב לחזה. הבעיה היא שזה יוצר מחת על הידיים אשר מקרינים אותו לשרירי הכתפיים. בסופו של דבר אתה יותר מתעייף בדרך זו. את הגוף שמור די ישר, ראש למעלה, גב ישר וכתפיים ישרות. בדוק את עצמך מדי פעם במשך הריצה. כאשר העייפות מגיעה לקראת הסוף די שכיח להפוך למעט "מרושל" בטכניקה. רפיון זה יכול להיות גורם נוסף (קטן) לפציעה כגון, שברי מאמץ Shin Splint או כאבים בגב התחתון.


מאת: אליעזר רוזן- מאמן אתלטיקה מתמחה באימון ריצות.


באדיבות אימון תכליתי, פרוייקטים בכושר וריצה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.