כדאי ומומלץ להתנהל מול הבנק בכתב

פעמים רבות אנו מסכמים עם פקיד הבנק על ביצוע פעולה מסוימת בחשבוננו. לאחר כשבוע – שבועיים אנו מגלים בבדיקה מקרית שלא רק שהדברים לא בוצעו כפי שסיכמנו הרי שהתווספו להם עמלות בנקאיות עליהם לא ידענו מראש.

התחושה המתסכלת גוברת כאשר אנו מנסים לברר הנושא מול אותו פקיד בנק. הפקיד, המשרת בנוסף לנו מאות לקוחות, כבר לא זוכר מה היה ומה סוכם, עקב הזמן שחלף והעובדה שהדברים לא תועדו. התוצאה היא שהציפיות שלנו מהשרות בבנק לא מולאו, אך לא ברור האם בעייתנו תיפתר ואנו תלויים בטוב ליבם של מנהלי הסניף. לכן, כדאי ומומלץ להתנהל מול הבנק בכתב.


באדיבות רויטל דור– ולק, יועצת השקעות פרטית

הוסף תגובה