על ההורים להציב גבולות ברורים מה שולחים לבית הספר ומה לא

ההחלטה מה לקחת לבית הספר נקבעת לאחר משא ומתן של ההורים וילדיהם. כאשר ההורים עוזרים במתן מידע לילדים מה מזין ובריא, הילדים קובעים את העדפות הטעם, המרקם והצבע. על ההורים להציב גבולות ברורים מה שולחים לבית הספר ומה לא.
רעיונות לארוחת עשר:
1. מומלץ: הכריך המסורתי בתוספת פרי ובקבוק שתייה.
2. גוונו את הכריך בלחמים לסוגיהם: לחמנייה, לחם מלא, פיתה.
3. כוונו את הילדים לממרחים בריאים ומזינים: גבינה לבנה 5%, חומוס, פסטרמה, הודו, ביצה, טחינה, אבוקדו,טונה.
4. הוסיפו ירק, זיתים או מלפפון חמוץ.
5.שלבו פעם בשבוע ממרח מתוק לילדים שדורשים מתוק, העדיפו מממרחים בריאים כמו חמאת בוטנים, ריבה, דבש או חלבה.
6. הימנעו מלשלוח ממתקים, חטיפים ועוגות לבית הספר. זכרו שאתם קובעים את הכללים והילדים לומדים מכם.
שתייה: כחצי ליטר מים. הימנעו מלשלוח משקאות קלים תוססים שיוצרים תחושת מלאות, תורמים לעששת ולהשמנה.


מאת נירה פלדמן M.Sc. דיאטנית ילדים


מכבי שרותי בריאות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.