לא כדאי ליצור הרגל קבוע של אכילת מזון מהיר

צריכת המזון המהיר עלתה באופן ניכר בשנים האחרונות, במיוחד בקרב ילדים. זהו מזון רב קלוריות, שמקורן בעיקר משומנים וסוכרים ולכן הוא מביא לעלייה במשקל, על כל הסכנות הכרוכות בה. לא כדאי ליצור הרגל קבוע של אכילת מזון מהיר (פעם בשבוע, למשל), אלא להפתיע את הילדים מדי פעם, רק כדי שיבינו על מה החברים מדברים ולא ירגישו מקופחים.


מאת  ד"ר שרה קפלן, דיאטנית ומנהלת היחידה לתזונה ודיאטה, במרכז רפואי קפלן מקבוצת כללית וסיגל סופר , דיאטנית קלינית במרכז


לכתבה המלאה


קופ"ח כללית, הכי טובה למשפחה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.