טיפים לטיפול בסוגי עור שונים

עור רגיל :                                                                                                 


תחושת יובש או שומניות לא מורגשת, הנקבוביות נראות לעין אך לא גדולות או חסומות. אחרי השטיפה העור נעים ונוח. באמצע היום עדיין נראה רענן ונקי. מדי פעם יוצא חצ'קון.                                                                                           ניקוי עור רגיל: נקי פנייך בעזרת סבון מקציף עדין לפנים. עסי אותו לתוך העור. לסיום מירחי קרם לחות ועסי אותו בעזרת האצבעות מלמטה כלפי מעלה.


עור יבש:                                                                                                                          


מרקם עור יבש הוא דק, הוא מרגיש יבש כל הזמן. הנקבוביות מאוד סגורות אחרי השטיפה העור מרגיש מתוח, כדי שאין מספיק עור לפנים. באמצע היום העור בעל מראה גבשושי.חצ'קון יצוץ לעתים מאוד רחוקות.                                              


ניקוי עור יבש: השתמשי בקרם פנים לנקוי העור, השאירי למספר דקות על הפנים ונגבי בעזרת צמר גפן, התיזי מים קרים על הפנים כדי לנקות ולרענן את העור. קרם לחות סמיך כדי שהעור יאגור בתוכו כמות גדולה של לחות.


עור שמן:                                                                                                      העור תמיד מרגיש שמנוני, ומרקמו גס ועבה. הנקבוביות גדולות וגלויות, אחרי השטיפה הוא מרגיש בסדר, עד אמצע היום הוא נראה זוהר, לעיתים קרובות יוצא חצ'קון.                                                                                                          ניקוי עור שמן: נקי את עורך עם קצף עדין לפנים. זה ינקה את העור והשמנוניות בלי להוריד את הלחות. טיבלי צמר גפן בקרם לניקוי כדי לקרר ולרענן את העור. אפילו עור שמן צריך קרם לחות. ביחרי קרם קל, על בסיס מים. זה יספיק לעורך. הניחי לקרם להיספג בעור, ובעזרת טישו נגבי כדי למנוע ברק.


באדיבות אתר הטיפים Tipking

הוסף תגובה