צריכה יומית מספקת של מגנזיום עשויה להגן עליכם מפני מחלות לב

האם אתם צורכים כמות מספקת של מגנזיום על מנת לשמור על בריאות לבכם?
מחקרים מצאו שצריכה יומית מספקת של מגנזיום עשויה להגן עליכם מפני מחלות לב. לעומת זאת, המחקרים מראים כי אנו לא צורכים מספיק מן המינרל החיוני הזה. מזונות המכילים תכולה גבוהה יחסית של מגנזיום הם מזונות מלאים (ירקות, פירות, גרעינים, זרעים) בהשוואה למזונות מעובדים המכילים תכולה נמוכה של המינרל. מקורות טובים למגנזיום הם: גרעיני דלעת, גרעיני חיטה, שקדים, תרד, אבוקדו, תפוחי אדמה בקליפה ואגוזי קשיו. תכולת המגנזיום במזון תלויה בסביבת הגידול של הצמח.
אז מה כדאי? הקפידו על צריכה יומית נאותה של מגנזיום (400 מ"ג לאישה ו- 333 מ"ג לגבר). בתקופות לחץ (נפשי ו/או גופני) יש להגביר את צריכת המינרל. דרך טובה לעשות זאת היא באמצעות צריכת תוסף המכיל מגנזיום ציטראט.


מכון וינגייט, חיים של איכות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.