שינה טובה עוזרת לבריאות טובה

האם אתה חושב שאתה ישן כמות מספקת של שעות בלילה? אם לא כך הוא הדבר, כדאי שתיקח את העניין לתשומת לבך.
מחקרים אחרונים מצביעים על האיזון החיוני שבין כמות מספקת של שעות שינה לבין בריאות טובה. במחקר שנערך על נשים, נמצא כי הנשים שישנו מעט מדי, או ישנו יותר מדי, נטו לפתח יותר מחלות לב בהשוואה לנשים שישנו את כמות השעות הדרושה.
כמות שעות שינה מעטה מעלה את הורמוני הדחק, ובכך גורמת לעליית לחץ הדם והלחץ הנפשי. מאחר שכל אדם זקוק לכמות שונה של שעות שינה על מנת להרגיש רענן ומאושש, נהוג להמליץ על שינה של 6 שעות לפחות. אם החסרת מספר שעות שינה בלילה נתון, הקפד לישון היטב בלילה שלאחר מכן.
אז מה כדאי? הקפדה על 8-6 שעות שינה בלילה תעזור לך לתפקד ביעילות גבוהה יותר ובחיוניות רבה יותר.


מכון וינגייט, חיים של איכות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.