למניעת מחלות לב מומלץ לעסוק באחת מהפעילויות הבאות: הליכה, ריצה קלה…

הליכה היא הפעילות האירובית השכיחה ביותר בתוכניות שיקום הלב. למניעת מחלות לב מומלץ לעסוק באחת מהפעילויות הבאות: הליכה, ריצה קלה, אופניים, מכשיר אליפטי, שחייה או חתירה. כמו כן, מומלץ לעסוק בפעילות לחיזוק שרירי בעבודה עם משקלות קלים בעומס של 30- 40 אחוז מ- 1RM ( המשקל המרבי אותו ניתן להרים פעם אחת ) לאימון חלק גוף עליון ובעומס של 60-50 אחוז מ- 1RM לאימון חלק גוף תחתון.
בתוכנית לשיקום לב מומלץ להתחיל בפעילות לחיזוק שרירי מינימום 5 שבועות מתום האירוע. אנשים עם הפרעות קצב, מחלת מסתמים, אי ספיקת לב או לחץ דם שאינו מאוזן, נדרשים להתייעץ עם קרדיולוג ופיזיולוג לפני התחלת הפעילות לחיזוק שרירי.

איילות

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.