הסוגים הנפוצים של הדומיינים העולמיים הם:

הסוגים הנפוצים של הדומיינים העולמיים הם:

Domain.com – מסמל ארגון מסחרי.
Domain.net – מסמל אתר מסחרי מחוץ לגבולות ארצות הברית.
Domain.info – קיצור של המילה Information (מידע) ומסמל אתר מידע Domain.biz – קיצור של המילה business (עסקים) ומסמל אתר עסקי. Domain.org – קיצור של המילה Organization (ארגון) ומסמל אתר ייצוגי של ארגון ללא מטרת רווח.


כפי שכבר הבנתם, לכל סיומת יש נושא משלה (אתר מידע בסיומת info, אתר של ארגון בסיומת org וכו') כך שישנו יתרון גדול במידה ותרצו להקים אתר אשר נושאו עונה על אחת האופציות (היתרון הוא בייחוד אם האתר באנגלית. למה? הסבר יפורט בהמשך, באזור היתרונות של הדומיינים העולמיים) לדוגמא במידה ויש ברשותכם אתר מידע תוכלו לרכוש לו סיומת info כדי ליידע מיד את המבקרים שמדובר באתר מידע. זכרו שלא תמיד מומלץ לרכוש סיומת עולמית מתאימה לנושא ולעיתים עדיף לרכוש סיומת ישראלית מסיבות שונות (תוכלו לראותם באזורי היתרונות והחסרונות).


כמו כן, האופציות שהוצגו כאן הן לא האופציות היחידות שתוכלו למצוא, אלא ישנן עוד רבות שמתאימות לתחומים רבים אחרים לדוגמא tv לאתר של ערוץ טלוויזיה או name במידה ואתם מעוניים להקים אתר אישי על עצמכם (במידה ותרצו להתבונן בכל שאר האופציות הנוספת [ ואף לרכוש ממקום פופולארי ואמין מאוד] תוכלו למצוא באנר בסוף המאמר ואף קופון במתנה שמקנה הנחה לרכישות).


באדיבות אתר שם מתחם, המדריך לרכישת שם דומיין


 

הוסף תגובה