עליך להשתמש בצהוב ובאדום באופן חסכני ביותר באתר עצמו

בטוח שמת לב כי בדרך כלל שלטי האזהרה הם בצבע צהוב. הצבע הצהוב הטהור מאמץ את העין יותר מאשר כל צבע אחר ולכן זהו הצבע הראשון שעליו תתמקד העין. אם נשתמש בצבעים בגוון הצהוב (אך עדיין אני מייעץ להשתמש בהם בחסכנות) עבור באנרים ופרסומות, הם יזכו לתשומת לב גדולה יותר מן הצופים. אך לאחר שהמבקר כבר מגיע לאתרך אין כל צורך להרגיז אותו באמצעות צבעים חזקים מדי. כבר עשית עבודה טובה אם הוא צופה באתר.

עליך להשתמש בצהוב ובאדום באופן חסכני ביותר באתר עצמו. השתמש בהם רק באזורים שעליהם ברצונך למקד את המבקר. אל תשתמש בצבעים חזקים באזורים נרחבים באתר. אפשר כי תזכה כך בתשומת-ליבם של המבקרים אולם הם עשויים באופן מודע או בלתי-מודע לשים לב לכך שעיניהם מתעייפות. זה עשוי לגרום להם שלא לרצות להסתכל על אתרך זמן ממושך. קיימות מספיק סיבות לכך שמבקר יעזוב את האתר, אין כל צורך להוסיף על הרשימה הזו על ידי שימוש בצבעים חזקים.


באדיבות סטודיו SSD

הוסף תגובה