זיוף PR של אתר

עקרונית, אתרים המעוניינים לזייף את ה – PR שלהם ולהציג PR מזוייף לגולש או המקדם המתחיל, מחפשים בעזרת מספר שורות קוד את Googlebot שהוא רובוט הסריקה של גוגל. ברגע שרובוט הסריקה של גוגל מוצא את העמוד הם מבצעים הפניה לאתר בעל PR גבוה, למשל : Google.co.il. כתוצאה מכך רובוט הסריקה של גוגל מציג בסרגל הכלים או בכל כלי לבדיקה אחר את הדירוג של האתר שהוא הופנה אליו שהוא בעל PR גבוה.


למזלנו, גוגל מאפשר גם לזהות PR מזוייף על ידי ביצוע פעולה פשוטה של ביצוע חיפוש על כתובת האתר החשוד בזיוף.


מאת: עידן שולמן, מקדם אתרים.


באדיבות signup, קידום אתרים מקצועי

הוסף תגובה