בחירת רוחב תחום מיטבי

אם תנסו להיכנס לתחום רחב מדי, אתם עלולים לגלות כי התחרות בו קשה מאד, ולמרות כל מאמציכם לא תגיעו לתוצאות טובות. מצד שני, אם תתרכזו בתחום צר מדי, אתם עלולים להגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש, אך בנושא אותו אף אחד לא מחפש… לכן צריך להימנע מקיצוניות לשני הצדדים (בחירת הצירוף "שיווק באינטרנט" ולא "שיווק" שהוא רחב מדי או "שיווק באינטרנט במזכרת בתיה" שהוא צר מדי).


באדיבות seo ישראל, קידום אתרים מקצועי, 03-5588220

הוסף תגובה