פרמטרים חשובים למדידה

המשתנים הסטטיסטיים החשובים ביותר עבור רוב בעלי האתרים באינטרנט הם:

* הדפים הפופולריים ביותר, באילו דפים כדאי להשקיע זמן ומאמץ.
* הדפים הננטשים ביותר, אלו דפים מעודדים עזיבה ומה צריך לשנות בהם.
* מסלול הגולש בתוך האתר, מעבר מדף לדף. חשיבותם של מנועי חיפוש, מי מביא
  הכי הרבה תנועה. הפניות מאתרים אחרים.
* מילות חיפוש שהביאו כניסות, מה מקלידים המשתמשים כדי להגיע אליך.
* מיקום גיאוגרפי מדויק, מדינה, עיר, יישוב – זהות מדינית או דמוגרפית.
* זמן שהייה בדף ובאתר, כמה דקות מבלה כל גולש מול האתר שלך.
* נאמנות מבקרים, כמה מן הגולשים הולכים ולא חוזרים, כמה שבים לביקור חוזר.
* יחס המרה, אחוז הגולשים שהופכים ללקוחות או שמבצעים פעולה אותה ניתן
  למדוד ולהעריך.


באדיבות שיאולוגי, קידום אתרים


 

הוסף תגובה