דיאטת האלף- תפריט א'

ביום דיאטה כזה את אוכלת בין 900 ל 100 – קלוריות בלבד.
הקפידי לשתות 8 כוסות מים ביום.


ארוחת בוקר:
חצי אשכולית 2 פרוסות לחם קל מרוחות בשכבה של גבינה לבנה דלת שומן תה צמחים או קפה נטול קופאין ללא סוכר או חלב.


ארוחת עשר:
פרוסת לחם קל המרוחה בחצי כפית ריבה דלת סוכר פרי מתוך הרשימה: תפוח עץ קטן, אגס קטן, תפוז,2 קלמנטינות, 4 משמשים קטנים, אפרסק בינוני,חצי כוס תות שדה ו50 גרם מלון.


ארוחת צהריים:
100 גרם חזה עוף 150 גרם שועית ירוקה גזר בינוני פרי מרשימת הפירות (שציינו למעלה)


ארוחת ביניים:
גביע יוגורט דל שומן ארוחת ערב: ביצה קשה סלט מירקות ירוקים עגבנייה קטנה פרי מרשימת הפירות (שציינו למעלה).


באדיבות הבלוג של בנות ורק של בנות


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.