דיאטת האלף- תפריט ב'

ביום דיאטה כזה את אוכלת בין 900 ל- 100- קלוריות בלבד.
הקפידי לשתות 8 כוסות מים ביום.


ארוחת בוקר:
1 תפוז פרוסת לחם קל ביצה קשה או חביתה עגבנייה תה צמחים או קפה נטול ללא קופאין בלי סוכר וחלב


ארוחת עשר:
פרוסת לחם מרוחה בגבינה לבנה פרי (מרשימת הפירות שייצנו למעלה)


ארוחת צהריים:
כריך עשוי משתי פרוסות לחם קל 60 גרם חזה הודו בתוספת 3 עלי חסה ו50 גרם נבטים


ארוחת ביניים:
מעדן דל קלוריות (יופלה,דנונה וכדומה) ארוחת ערב: קופסאת טונה משומרת במיץ טבעי סלט עגבניות עם בצל ירוק פרי (מרשימת הפירות שציינו למעלה).


באדיבות הבלוג של בנות ורק של בנות


 

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.