הכללים הפשוטים לירידה במשקל לאחר הלידה:

· לאכול ארוחות קטנות כל 3-4 שעות.
· לאכול מוצרי חלב רזים (עד 5 אחוז שומן).
· רצוי לאכול כל יום מוצרי בשר רזים, כמו עוף, הודו, דגים, טונה – ללא עור, שומן, ציפוי
פירורי לחם וקמח או רטבים.
· לאכול שפע של ירקות מכל סוג ובכל צורה.
· לצמצם את כמות הפירות ל- 2-3 ביום.
· לאכול לחם ופחמימות אחרות, כמו תפו"א, פסטה, אורז, גריסים וקטניות – ללא תוספת ממרחים עתירי שומן, כמו חמאה, מרגרינה, מיונז וכו`.
· מותר להוסיף מעט שמן לאוכל.
· להרבות בשתיית נוזלים, לפחות 8 כוסות ביום, רצוי מים, ותה צמחים. לאמהות המיניקות מומלץ להימנע משתיית קפה, קולה ומשקאות דיאטטיים.

יש להימנע מאכילת הפריטים הבאים:
· מוצרי חלב שמנים.
· בשרים שמנים, מוצרי בשר טחונים קנויים (נקניקים, בשר טחון קנוי וכו`), רטבים שמנים.
· שומנים, כמו חמאה, מרגרינה, קצפת, שמנת, כמויות גדולות של ממרחי אבוקדו, טחינה וכו`.
· כל המזונות המכילים סוכר בכל צורה: ממתקים, עוגות, שתייה ממותקת, גלידות וכו`.
· אלכוהול.


מאת: ד"ר שרגא וקסלר.


באדיבות פורטל הבריאות, טבע לייף

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.