הרבה זמן בבית, קרוב למקרר

אחת הבעיות אחרי לידה היא הימצאות כל שעות היממה בבית, קרוב למקרר. במקרה כזה יש לנו כל היום "אוכל בראש", ההימצאות לבד (ללא אדם מבוגר שאפשר לשוחח איתו) יוצרת תחושה של שעמום שמגבירה את הצורך לאכול.


דאגי שיהיה במקרר המון אוכל דיאטטי. לחם קל, פריכיות אורז, פתית, פסטרמה דלת שומן, שפע של ירקות ופירות, מעדני חלב דיאטטים וכדומה.


גייסי את יתר בני הבית לעזרתך על ידי הימנעות מהכנסת פיתויים הביתה. אל תחזיקי בבית בתקופה זו פיצוחים, מאפים טריים, עוגות וכל מה שקשה לך "לעמוד בפניו". הילדים יוכלו ללכת לקנות חטיף או ממתק בחוץ.


הקצי לעצמך פינוקים קטנים ותכנני שעת פינוק ביום על פי צרכייך האישיים. דוגמת לפינוקים: חטיפי שוקולד מיני, חטיפי גרנולה, שקית במבה קטנה, קרמבו.


מאת: ענבל קרקו, דיאטנית ראשית של שומרי משקל.


באדיבות BeOk, פורטל בריאות יופי ורפואה


 

תודה! כבר אהבת את זה.