חוסר זמן וכוח לפעילות גופנית

פעילות גופנית חיונית ביותר לירידה במשקל, היא מגבירה את קצב חילוף החומרים ומאפשרת לנו לרדת במשקל מבלי לצמצם ללא הרף את צריכת המזון, היא מגבירה את מסת השרירים, הרקמה שצורכת הכי הרבה אנרגיה ובנוסף, היא משפרת את מצב הרוח בזכות הפרשה של אנדורפינים בזמן הפעילות. להלן ההמלצות:


1. צאי פעמיים ביום לטיול בסביבה הקרובה כשתינוקך בעגלה.


2. הרשמי לחוג התעמלות שאפשר לקחת אליו את התינוק או לחוג אחר שתוכלי ללכת אליו לבדך בשעות בהן התינוק מטופל על ידי מישהו אחר.


3. דאגי להשלים שעות שינה על מנת לא להיות מותשת מדי עבור פעילויות אלה.


4. אפשר לעשות פעילות גופנית גם בבית, בעזרת הליכון, משקולות, קלטת התעמלות או אביזרי התעמלות שונים. בעיתון שומרי משקל תוכלי למצוא המלצות לתרגילים שונים. זה מתאים לאלה מכן שיש להן משמעת עצמית ויכולים להסתדר ללא מסגרת.


מאת: ענבל קרקו, דיאטנית ראשית של שומרי משקל.


באדיבות BeOk, פורטל בריאות יופי ורפואה

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.