הימנעות ממכת חום

עכשיו שאתם מבינים את הסכנות שבחום, אתם יכולים להילחם בהן טוב יותר.


1. מים כלי הנשק הראשון שלכם כנגד תשישות חום הם המים, H2O! שימו על עצמכם את תיק המים הגדול ביותר שלא ישבור לכם את הגב והוסיפו שני בקבוקי מים גדולים על השלדה כשאתם יוצאים לרכיבות של שעתיים או יותר.


2. משקה אנרגיה מהול משקה אנרגיה שמכיל סוכר, מלח ומינרלים אחרים עשוי להיות טוב יותר ממים אם הוא יעודד אתכם לשתות יותר. גילינו שרוב משקאות האנרגיה מרוכזים מדי. כדי שיהיה קל יותר לשתות אותם, מהלו את משקאות האנרגיה ביחס של 50% עם מים (חצי-חצי: ככה אתם גם מכפילים את כמות משקאות האנרגיה שלכם, כלומר חיסכון כספי).


3. אוורור בית השחי בתי השחי מזיעים בנדיבות. חשיפת האזור ישירות לאוויר עוזרת לצנן אתכם. זכרו, הזיעה מתאדה מהבגדים בצורה הרבה פחות יעילה מאשר התאדות הזיעה ישירות מהעור. יש רוכבים שלא אוהבים לרכוב בחולצה ללא שרוולים כי זה מפחית את ההגנה (מהשמש ומפגיעות שטח). אם אתם דבקים בחולצת רכיבה עם שרוולים, קצרים או ארוכים, לבשו אחת עם ריץ'-רץ' ארוך והשאירו אותו פתוח כדי להגביר את האוורור.


4. לבשו לבן הימנעו מצבעים כהים בכל מחיר, אפילו איורים על החולצה. כל דבר שגורם לכם לחוש יותר חום (כמו לוגו שחור על הכתפיים של חולצת הרכיבה שלכם) יגרום לכם גם להזיע יותר כדי לפצות על כך. חולצות רכיבה בצבעים בהירים מחזירות את חום השמש במקום להעביר אותו לגוף שלכם.


5. פסים לבנים גם במכנסיים צבע מכנסי הרכיבה פחות חשוב מצבע החולצה, כי המכנסיים שלכם לא ייחשפו ישירות לשמש באותה מידה. בכל זאת, לבשו מכנסי רכיבה קצרים עם פסים לבנים בצדדים, במהלך רכיבות הקיץ שלכם. כדאי גם לשקול מעבר למכנסי באגי, שהם רפויים, אם בדרך-כלל אתם משתמשים בטייטס.


6. שיער קצר ביום חם, שיער קצר יעזור לצמצם התחממות, בהשוואה לשיער ארוך, כיוון שאוויר יכול לנוע סביב הקרקפת שלכם ביתר קלות. הרבה מתחרים מגלחים את ראשיהם במהלך הקיץ.


7. קסדה בהירה החומר שבחלק הפנימי של הקסדה משמש כמבודד טוב מהחום שנוצר במעטפת שלה, ובכל זאת אנחנו היינו בוחרים בקסדה בהירה במקום בקסדה שחורה.


8. נעליים עם רשת פנקו את הרגליים שלכם בנעליים שעוצבו עם חלקי רשת, בעיקר באזור אצבעות הרגליים. החליפו את הגרביים העבים שמחזיקים מעמד לנצח, בגרבי רכיבה דקים שנשחקים אחרי חודש. זו פזרנות קלה ששווה את זה.


9. כפפות בהירות הכפפות צריכות להיות בהירות וקלות. אנחנו לא מהדקים את רצועת הכפפה במפרק כף היד בימים חמים, כך שהאוויר יכול לנוע טוב יותר סביב מפרקי כף היד שלנו.


10. הקשיבו למד הדופק הדופק שלכם יעלה ככל שאתם מתייבשים יותר. שעון דופק אינו משקר.


באדיבות MBA, מגזין האופניים

שתי אפליקציות מומלצות

      

תודה! כבר אהבת את זה.