יעילות השיווק "הבלעדית" גבוהה משמעותית מהסכמה לתיווך רגיל

"בלעדיות" בשיווק נדל"ן היא כלי לשיווק מקצועי ואגרסיבי מצד המתווך שרבים מפספסים אותה. בגלל דעה קדומה שבקשר עם מתווך אחד בלבד יש איבוד הזדמנויות. אך למעשה אין זה כך, נהפוך הוא !

יעילות השיווק "הבלעדית" הינה גבוהה משמעותית מהסכמה לתיווך רגיל ללא "בלעדיות" ולמה?
ב"בלעדיות" המתווך מחויב בשלוש פעולות שיווק לפחות כמו:
1.פרסום בעיתונות.
2. באתרי נדל"ן.
3. תליית שלט בהסכמת הבעלים.
4. יעוץ מקצועי מעו"ד או שמאי או יועץ מס, על מנת לדעת מראש את ההוצאות והמיסים הכרוכים במכירת הנכס.
5. להזמין מספר מתווכים לנכס כדי שישווקו אף הם את הנכס וכך מופרכת הדעה של הקטנת הזדמנויות.
6. פרסום הנכס באלפי פליירים או גלויות בסביבת הבית.
7. הכנת מצגת של הנכס וסביבתו לשליחה למשרדי הרשת (במידה וזו רשת נדל"ן) בארץ ובחו"ל.
8. עריכת מכתב מקצועי של הנכס עם תמונותיו ומפרט טכני ,מידע על הסביבה. לעו"ד,שמאים,ואנשי מקצוע נוספים הקשורים ישירות או בעקיפין לתחום הנדל"ן באזור,ויכולים להיות לעזר במכירת הנכס שנתקבל למכירה ב"בלעדיות".
9. עריכת "בית פתוח" לאחר מס" חודשים שנקבע מראש.
עבור המתווך,פעולות אלו כרוחות בהשקעת משאבים רבים של זמן וכסף רב. עבור בעל הנכס ישנן תועלות נוספות של ייעוץ והכוונה לאורך כל שלבי המכירה, תמחור נכון של הנכס,מיון הקונים הפוטנציאלים,ניהול משא ומתן ועוד.
מצד שני בשיווק בהסכמה ללא "בלעדיות" יעבוד המתווך חודשים רבים,אך מחשש שהעסקה "תיגנב" לו והוצאותיו ירדו לטמיון,אך טבעי הוא שמאמציו ופעולותיו השיווקיות יהיו פחותים יותר…ובכך לא יתרמו לקידום מטרתו של מוכר הנכס.


באדיבות,
ERA lands – נדל"ן בכפר ע"י מוטי זהבי

הוסף תגובה