הכנה ללימודים באיטליה

לעניות דעתי  וממגוון דיעות שאנו שומעים מסטודנטים ממילאנו מחד ובאיטליה בפרט ,הסטודנט הישראלי הממוצע  שרוצה להתקבל ללימודים באיטליה לא צריך את כל המכינות ובתי הספר הפרטיים בישראל שמנסים להרויח כסף עבור משהו שאפשר ללמוד לבד וללא הוצאה כספית מיותרת  .(אלא אם אתם מזן האנשים שלא מסוגלים ללמוד לבד)


מספיק לקנות ספר הכנה ללימודים באיטליה שנקרא אלפא טסט ,חדש או משומש,ללמוד איטלקית באיטליה כמעט בחינם דרך בתי ספר ציבוריים שממומנים ע"י הקומונה,להוציא לבד את כל הויזות הנדרשות  דרך השגרירות בתל אביב ולחפש דירה באתרים הרלוונטים באינטרנט,  מפה לאוזן בקרב הסטודנטים הישראלים באיטליה ודרך הקהילות היהודיות באיטליה.


חבל לבזבז כסף עבור משהו שניתן להשיגו בקלות  ואף להשאר עם כסף שיוכל לעזור לכם אחר כך בזמן הלימודים כי הרי איטליה יקרה וכל כסף זמין בזמן הלימודים ייתן לכם שקט נפשי..


הלימוד עם האלפא טסט הכי חשוב!!!!!- עיברו על התרגילים בביולוגיה,פיזיקה,מתמטיקה וכימיה,השקיעו כל יום מספר שעות ,תקבלו את העובדה שבהתחלה תצטרכו לפתוח מילון על כל מילה שניה אך לבסוף תרגישו שאתם מתקדמים.


את השפה היומיומית תקלטו תוך כדי מגורים באיטליה ואת השפה האקדמאית הלימודית שמספיקה לעבור את מבחן הכניסה לאוניברסיטה תרכשו במהלך אימונכם בספר האלפא טסט.


חשוב להדגיש שבלימוד עצמי דרושה השקעה אישית של הסטודנט.


 


באדיבות אתר ישראלים באיטליה, מידע לישראלים באיטליה


 

הוסף תגובה